Anna-Maria Gustafsson

2010-11-17
08:54:59

Mysmorgon

Kan det bli bättre?
Sitter här inne i värmen medans det ryker ute bland alla hus i grannskapet! Det är riktigt kyligt idag, -20 grader när jag vaknade!
Att äta frukost med lillhjärtat och se frosten på bilrutan, känna kylan genom kroppen trots att man är inomhus, jag gillar vintern sålänge jag slipper vistas ute och bli en isklimp!
Idag ska vi ha en riktig mysdag med familjen. Inget planerat och inga måsten (förutom lite jobb). Gumman är ledig idag och jag ska börja jobba så fort Micke kommer hem (jobbat natt). Men förmodligen färdig redan vid lunch, då hem och goas med dem jag tycker om!

Lyssnar samtidigt på Bruno Mars - Just the way you are. Det är en fantastisk text, varmhjärtad och mkt kärleksfull.

Enda som saknas här nu är mamma, saknar henne jätte mkt, så länge innan hon kommer hem men det går fort intalar jag mig. Sen är allt som det ska igen!!


Kommentarer:
#1: Anonym

När kommer du tillbaka och kör en aerobic 2 på tc?:)

2010-11-18 @ 13:13:08
#2: a-m

Tyvärr kommer det dröja ett tag innan jag instruerar igen, men ska såklart gå på pass så man inte förlorar glöden :) Men man vet aldrig, mitt vad det är står jag där, vad roligt att du frågar :)

2010-11-19 @ 11:49:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: