Anna-Maria Gustafsson

2010-11-19
12:12:57

Underbart rolig start på gårdagen!
Hann inte skriva igår men hade världens gulligaste uppvaknande. Eller nästan iaf.
Vaknade tvärt av en mardröm, dra mig baklänges vad den var läskig!! Då var klockan 05.55 och jag tänkte, ingen idé att somna om, Lovina vaknar ju ändå snart. Jag låg och väntade på henne över 1½ timme, hon passade på att ha sovmorgon när jag såklart vaknade före tuppen!
Nå men iaf, då låg hon så sött på mage, helt plötsligt slängde hon upp huvudet, tittade hastigt åt båda hållen sedan tittade hon mig i ögonen och sa, -"TJENA MAMMA", tittade åt Mickes håll och sa, -"PAPPA BORTA" och vred händerna med handflatorna uppåt som ungeför "ingen aning"!! Hahahahaha.., jag brast i skratt! Hon är för charmig den damen!

Såg dessutom filmen The Back-up plan igår kväll! Kände igen mig så fruktansvärt hur det var att vara gravid! Kanske inte att man ligger och trycker i sig mat i sängen men humöret, känslorna och tröttheten! Inte snacka om förlossningen, nog för att min var lätt och nästintill smärtfri hur konstigt det än låter! Det var snarare Micke som svettades och knaprade vinergum.., jag klunkade saft i mängder och kände ingenting! Men kan tänka mig hur en jobbig förlossning kan se ut och vara, ungefär som på filmen, hojja!!!!

Men idag är det världens bästa dag, det är FREDAG! Vad som händer idag och resten av helgen återstår att se!

Kommentar:
#1: Syrran

Uppdatera!!!!!

2010-11-22 @ 17:32:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: