Anna-Maria Gustafsson

2010-11-14
14:24:28

Varm morgon blev kall morgon

Vaknade imorse med en varm känsla i kroppen. Farsdag och Lovina skulle få överraska sin fantastiska pappa. Vi klev upp och Lovina sprang runt som ett litet troll. Vi hämtade det lilla paketet och kortet som hon hade målat helt själv igår då pappa var i Kåbdalis. Vi hämtade även en tårta "till far" som det så vackert stod. Så lilldamen började dagen med en liten tårtbit och mjölk. Det är en liten speciell dag idag och då är allt tillåtet, även för en liten 1-åring!

Sen gick Micke ut med Lovina och jag passade på att se om filmen som jag såg igår kväll, Sex and the city 2.



Helt i min smak! 

Tänkte att jag även ska unna mig ett härligt bad men det var inte så härligt som jag trodde det skulle bli!! Vet inte vad det var för fel men det kom inget annat än ljummet vatten, men jag tänkte vad fan och hoppade i.., BRRRRRRRRRRR!!!!
Jag studsade upp och tänkte att det går fortare att ta en dusch! Under en minut hade jag varmt sedan iskallt! Jag hackade tänder så de nästan flög ur mun. Nej fy fan så hemskt! Vad var problemet? Vet fortfarande inte!!!! 
Nu ska jag förberedan maten, palt står på menyn, MUMS!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: