Anna-Maria Gustafsson

2010-10-02
11:40:29

Kall och orkeslös
Vilket helvete!
Igår låg jag under täcket hela dagen, frossa och mådde allmänt skit. Fick inte i mig någonting.
Gjorde ett tappert försök och for på vikingen för att hämta mat vilket var dumt, mådde bara sämre mot kvällens slut. Orkade inte ens se Idol, då är det illa!
Idag är jag inte sängliggande på samma sätt som igår, men fryser fortfarnade, äter fortfaranade lika dåligt. Hatar att vara sjuk, hatar att känna sig orkeslös! Min träning är rubbad, jag som hade kommit igång så bra. Hoppas att man är på bättringsväg snart, måste verkligen få komma ut och röra på mig igen, klättrar snart efter väggarna. Vill bara bli frisk, inte må som jag mår och kunna dansa på mina rosa moln som jag brukar göra.
Fy fasiken för att må dåligt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: