Anna-Maria Gustafsson

2010-10-11
20:55:35

Puhhu...

Oj vilken vecka.
Höstruset på dagis då alla barn sprang runt i skogen en liten sträcka och vi föräldrar fick delta eller bara titta på. Vad tror ni jag gjorde, deltog såklart. Tog Lovina i handen och sprang runt ett varv. Var helt slut på kvällen av att anstränga mig, men vad gör man inte för sin lilla sötnos?!
Har varit och tagit prover hos läkarn, vet inget ännu.
Har spenderat helgen (lör-sön) i stugan, mysigt!
Igår (sön) fyllde min älskade systerdotter Emma 4år. Var på hennes kalas och grattade henne.
Låg hemma idag, är fortfarande hängig, och tro mig, det ska mkt till om inte jag ska på jobbet! Spec nu när jag verkligen trivs på min arbetsplats.
Fick en riktigt saftig räkning idag från bygget som pågått under sommaren här på gården, ögonen ville hoppa ut ur huvudet när jag såg totalsumman, men det var helt klart värt varenda krona. Skönt att slippa den fakturan, betalade bort den på en gång så känner mig rent av fattig för tillfället!
Nu är kvällen kommen, trött som få, ska lägga mig intill min älskling och mysa i soffan, vet ej vad morgondagen kommer med för överraskningar. God natt


Kommentar:
#1: Anonym

Skogen är härlig. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-13 @ 18:05:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: