Anna-Maria Gustafsson

2010-09-13
12:59:03

Bra start på dagen
Vilken fin morgon. Blå himmel, glad liten flicka (som vanligt), och god frukost! Startade dagen med en kopp te, mitt favorit te, blåbär vanilj från märket friggs. Helt underbart gott, ljuvligt passar bättre!


Hade tänkt ta en naturellyoughurt morgon men kände mer för te och ett finncrisp med smör + ost.
Igår drack jag en kopp kamomill te hos Katja. Det var också en höjdare, men blåbär slår nog den smaken men några hästlängder.


Nu sitter jag och väntar på att mina ägg ska koka någon gång, (brist på käk när kylen gapar tomt) så det blir ägg, kesoröra och en kopp ljuvligt blåbärste!
Jag gör som Lovina brukar göra, smackar innan maten ens är färdig och säger nam nam.. 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: