Anna-Maria Gustafsson

2010-09-19
12:15:28

Dötrist, ett annat ord för politik
Valdag idag!
Jag står fortfarande för att jag hatar politik! Det är den värsta långdragna skiten att lyssna på! Politiker är tråkiga människor med jobbig röst! Det är min åsikt.

Men trots det har jag en sambo som älskar det och jag älskar att motarbeta honom med en massa dravel som jag inte ens vet vad jag snackar om! Han vet att jag driver med honom men ändå måste han debatera. Varför är det så, varför inte bara ge sig och bara höja ett ögonbryn till mig som ändå fattar noll, nej så enkelt är det inte, han måste ändå alltid ha något att säga tillbaka! haha.., lustigt det där!
Nå, jag blev iaf övertygad igår att rösta, så det blir en röst för moderaterna! Säga vad ni vill men jag har blivit övertygad och det blir så, en röst för blått!


Kommentar:
#1: micke

Snacka om att vara förrvirrad!

2010-09-19 @ 15:59:33
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: