Anna-Maria Gustafsson

2010-09-29
19:10:54

Liten blivit stor

Gudars! Nästan en hel vecka sedan jag lämnade några ord här. Satt idag på jobbet och fixade dagens bokföring då det slog mig, just f*n, jag har ju en blogg.
Så här är jag nu, trött och jävlig. Jag satt och funderade över om jag skulle ta en promenad i mörkret men eftersom jag är livrädd för just den mörka perioden av dagen så bestämde jag mig för en vilodag. Det är jag värd, en dag att bara ligga i soffan och inte anstränga mig desto mer.
Hade egentligen pass i kväll på TC men när det körde ihop sig lite var lill Katta så snäll och tog det. Hoppas kunderna var nöjda, (fast det vet jag att de var!) :)
Nå, så igår tog jag mig i kragen och gick till jobbet, strax över 8km, härlig morgonprom. Imorgon tänkte jag upprepa samma plåga, trots att jag faktiskt tycker det är sjukt skönt att röra på mig varje morgon så är det en plåga att kliva upp extra tidigt!

Så om jag ska orka är det nog dax att göra iordning inför dagis åt lillgumman och ta fram det kläder hon ska ha för om Micke får välja kan klädvalet vara katasrofalt!

Dessutom har min tjej blivit stor. Gjort nr2 på pottan x antal ggr. Lägger sig vaken i sin säng med nappflaskan och somnar själv utan att vi är närvarande i rummet. Wow tänker ni, men andra mammor vet vad jag talar om, det är nästan läskigt hur fort tiden går!! Nu måste jag förbereda morgondagen. God natt


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: