Anna-Maria Gustafsson

2010-09-21
12:37:58

Middagstips?
Känns som en tung dag idag, vet inte varför, eller jo det vet jag men ibland är dagarna tyngre än andra.
Var på gymet sent igår, inte en enda människa där från det att jag kom till det att jag for, förvisso var det 22.30 - 23.30 och antar att vanliga människor sover den tiden eller myser framför tv:n men jag har aldrig påstått att jag är normal.
Och gissa om jag har träningsvärk, kan knappt gå för att skinkorna känns som vattenmeloner. Förbaskat vad det värker när jag går i trappor, helt otroligt vad lite träning kan göra.
Tog mig en 60min promenad imorse för att försöka lindra smärtan, men tycker bara den blir värre för var minut som går.

Men mitt största problem just nu är vad jag ska äta till lunch och sedan vad som skall lagas till middag?! (wow) vilket problem tänker ni, det finns betydligt större problem i världen än så, och ja, är medveten om det men just nu är det något som irriterar mig till 1000 när jag verkligen inte kan komma på något vettigt. Nudlar? nej! Varmkorv? NEJ! Mackor? Absolut inte! Så vad ska man äta en tisdag, vad ska ni äta? 

Kommentar:
#1: Anonym

Lax, avokado, grönsallad, lättkeso och pesto.

2010-09-21 @ 16:53:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: