Anna-Maria Gustafsson

2010-09-09
16:06:08

Media, boven i dramat!

Läste nyligen på aftonbladet om kändisar som vågar visa sitt rätta jag.
Blir så ledsen inom mig när jag läser hur media omvandlar kroppar för att det skall se "perfekta ut". Inte konstigt att det finns barn i årskurs 2 på lågstadiet som börjar prata om att banta, eller sminkar sig förskräkligt mkt. Kommer aldrig låta Lovina banta eller använda smink. Finns inte i min värld! Är dock en som näst intill aldrig använder smink själv så kanske därför jag har den uppfattningen!

Ni ska få några bilder från aftonbladets hemsida. Fy fan, det är ju inte ens snyggt som media håller på!!!







De är ju faktiskt vackrare och mer naturliga som de ser ut i verkligheten! Hemska media hur de förvärrar världen och dess syn på hur någon ska se ut!!!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: