Anna-Maria Gustafsson

2011-04-27
11:40:57

Kurrikurr...

Lunchtid och vrålhungrig.
Sitter och väntar på att min kära sambo ska ringa så vi kan gå ut på stan och ta något snabbt att fylla ut magen med. (Behövs det verkligen tänker jag då som har en luftballong stor mage under tröjan), jo, magen, kroppen och bebban behöver all näring "den" kan få och just nu skiter jag i hur mkt jag går upp, visserligen inte onormalt mkt men den plågan tar jag sen, när detta är över.
Igår slog jag till och med på stort och bakade mockarutor/kärleksmums eller vad ni vill kalla det. Lovina hjälpte till, åt smet och gryllade som aldrig förr. Tog lite bilder på lilltjejen då hon hade choklad nästintill över hela ansiktet. Haha, såg underbart gulligt ut!
Om de blev goda, gissa. Dessa är en av mina favorit mjukkakor, de smakar gott och ser gudomliga ut!



Nästa vecka blir lilldamen två år och det ska såklart firas stort. Ikväll blir också bakning, men vad vet jag inte ännu.
En annan liten sak som ska firas, Lovina har haft torr blöja fem nätter i rad nu. Snacka om att hon blivit stora tjejen. Stolt mor och glad dotter, kan inte bli bättre.
Vart är du nu Micke?? kurrikurr är allt jag hör just nu....


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: