Anna-Maria Gustafsson

2011-12-05
23:17:14

Gäsp, vilken helg!
Otroligt! Det kom snö iaf och vem är inte gladare än jag! Hoppas bara den stannar, vad göra annars? Flytta? Ingen vinter utan snö, så de så!
Helgen, hur var helgen? Började med jobb på Lilla, gubben var hemma med barnen. Lördag tog jag mitt första vinglas sedan graviditeten och amningsperioden! Det hettade hela vägen ner för halsen/strupen så julmusten till maten smakade betydligt bättre! Dock senare in på småtimmarna övergick vi (jag och Lina) till drinkar och de var goda, mkt goda! Dock trodde jag att jag skulle däcka efter en med tanke på hur länge sedan det var men inte, det slog aldrig riktigt och tack gode gud för det, söndagen var räddad, mådde toppen hela dagen!!
Dock trött, väääääldigt trött! Först nattjobb fre-lör sen nattsudda med trevligt sällskap lör-sön och små barn att ta hand om på dagarna, ingen rast ingen ro!
Tog med några tior och drog till solkällarn, tänkte att de bleka vinterkinderna behövde lite färg. Vad hände, jo, la mig..., borta!! Vaknade av att solariumet var mörkt, inget starkt blått sken utan bara musik och mörker, va faaaan, somnade jag sa jag högt till mig själv! Vad fan är klockan? hur länge hade jag legat här? Har nån ringt?
Kastade mig över telefonen, hmm, hade sovit en extra kvart efter att solariumet hade stannat! Otroligt och helt oacceptabelt! Självklart får man vara trött men det finns gränser!!!!
Nu väntar kudden och väskan packad inför morgonsim imorgon bitti, hoppas jag tar mig upp!
God Natt

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: