Anna-Maria Gustafsson

2011-12-16
22:07:52

Dec del 1 innan julafton
Nu skriver jag några rader då min käraste barndomsvän gnäller att det uppdateras för sällan!
Det har ju som sagt hänt en del under dec månad. Linn sitter, äter och sover precis som hon ska!
Jag har slutat instruera på TC :( Känner att tiden inte räcker till, så tyvärr måste jag prioritera..
Har sett filmen crasy stupid love, jätte bra film och helt klart värd att se!
Har spenderat några dagar i Gällivare med Linn medans pappa och Lovina stannade i Kalix. Måste åkt upp på årets kallaste dag, -22grader, brrrr.. Man kände att man levde! Mkt trevligt och fantastisk mat krockade Erika ihop! Avslutade en trevlig vistelse med en varm, härlig bastu i lägenheten deras, så jäkla mysigt/fint och vilka lägenheter de fått i orten bakom guds rygg, en sån hade jag velat bo i!
Skyndade mig hem från kusinen i livsfarligt väglag, missar aldrig lillgummans lucia, jätte jätte söt var hon och att inte tala om de andra små luciorna, tomtarna och pepparkaksgubbarna!
Bilder kommer sen när jag sitter vid en dator, har bara våran iPad i famnen just nu och den är så jobbig att få in bilder med!
Måste ju även nämna vintern här uppe just nu, varmgrader, slask och grått/trist, sämsta julvädret någonsin här uppe!
Jag och Lovina gjorde ett besök på badhuset igår där vi plaskade tillsammans med vännen Katja och hennes små söta trollungar. När vi hade duschat stod jag med handduken runt kroppen då det inte gick att låsa upp mitt skåp, FAAAAN! Fick gå ner i handduk och säga till, hon frågade skåpnr, 331 svarade jag med en suck.., prova 339 istället kanske det går bättre, va?! Hade jag stått och kämpat på fel skåp?!!! Mkt riktigt, fel skåp, typiskt mig!!
Efter badet var det middag hos svärmor/svärfar tillsammans med mickes syster från Italien, mums så gott det var och oooo så trevligt, alltid lika roligt när hon kommer hem!
Nu laddar vi inför morgondagen då la familia ska träffa tomten i Finland, ska bli kul!
God natt, kommer med uppdatering snart igen, lovar Henna!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: