Anna-Maria Gustafsson

2011-02-18
13:30:28

Glad överraskning!
Trodde aldrig det var möjligt men det var det!
Iveckan har jag packat upp mammakläderna som jag hade med lilla Lovina i magen. Märk väl, jag var mindre då än vad jag är idag. Men tvättade iaf upp dem för att göra ett försök att komma i dem, alltså jeans som faktiskt är riktigt fina (vill ha dem när jag inte är gravid också men går inte pga tygdelen över magen).
Jag tog mig i dem, utan problem! Överlycklig.., jag kan ha samma som förra graviditeten, samma byxor, helt otroligt roligt! Hade helt ställt in mig på att få köpa nya brallor men så blev inte fallet och jag sparade ofantligt mkt pengar, UNDERBART!

Nu ska jag istället planera att (spara, önskar jag att jag skrev men nej) göra en ny vägg bakom tv:n. Micke var också med på den idé. Trodde aldrig han skulle låta så positiv som han lät när jag sa det men ibland kan även han överraska! Det är inget mega projekt och ingen stort kostnad. Det är ändå svinkallt ute och jag blir så rastlös när jag inte har något att göra här hemma.
När ska värmen komma?



Kommentarer:
#1: Mia

kan du inte lägga upp lite bilder på magen :-) Grattis till graviditeten :-) Härligt med barn..

2011-02-19 @ 15:55:09
#2: a-m

Hej mia. Tack så mkt :)

Tyvärr är jag inte alls förtjust att varken lägga upp eller visa min mage för alla. Jag tycker såklart om att ha den med tanke på att det är ett litet mirakel där inne. Men de bilderna som jag tagit (inte många) vill jag bevara för mig själv. Är inte mkt för att "visa upp mig". Men det är mitt sätt att se det. kram

2011-02-20 @ 11:44:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: