Anna-Maria Gustafsson

2011-02-11
07:59:31

Sjukstugan

Under den senaste tiden har jag verkligen haft fullt upp. Det har varit upp och ner. En vecka sedan vi kom hem och den lilla brunheten jag fick är nästan borta. Huden är som ormskinn och dygnets timmar är fortfarande snurriga.
Vi har skrattat här hemma och sagt att detta hus är som en jäkla sjukstuga. Alla är sjuka eller har ont på det ena eller andra sättet. Dessutom har vi haft trevligt besök hela veckan, min syster som också går med smärtor i kroppen.

Tog en riktig vilodag igår. Hade tänkt att ta en lugn promenix idag men så kallt det är, värre än igår! Får inte träna just nu men en promenad gör inget. Så trotsar kylan idag och tar mig ut!

Nu blir det frukost sen jobb. Ha en bra dag. 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: