Anna-Maria Gustafsson

2011-01-01
12:56:50

Mitt 2010

Vad har hänt mig under det gångna året?

Januari:
Började året med fortsatt mammaledighet, underbart!
Tog en ljuvlig semester till Thailand i 30dagar med mina två älsklingar.



Februari:
Kom hem från Thailand.
Fortsatt mammaledighet.

Mars:
Tog långa härliga promenader i solen med min älskade dotter.
Åkte till björkliden på en slalomresa, men har aldrig sett så mkt snöfall och storm i hela mitt liv!



April:
For en vecka till Adolfström (fjällen). En vecka att minnas, massa massa sol, skoter, god mat och mkt trevligt umgänge.



Maj:
Mammaledigheten nästan över :( Tog några dagar jobb, några ledigt.
Fortsatte med de underbara promenaderna i solen.
Lovina 1år.
Åkte till skärgården i linne med båt utan gåshud. Varmaste dagarna på länge!
Började renovera huset lite lätt.



Juni:
En härlig resa med mamma, syskonbarnen, jag och Lovina till Mallorca. Solade, badade och åt en massa glass. Fantastiskt!

Juli:
En behövlig resa för mig och Micke till huvudstaden. Vi stannade i några dagar, första gången barnfria ever! Var det värsta jag vart med om, att lämna min lilla ögonsten hemma, men det gick bra och vi hade en fantastisk liten semester på två. Hann med både siljakryssning och massa trevlig shopping i storstan. 

Augusti:
Började jobba lite mer än tidigare. Nu började mammaledigheten vara över för den här gången med sparade dagar för framtida bruk!
Den lilla stjärnan i magen blev till.
Skolade in Lovina på dagis.

September:
Började jobba, Lovina på dagis.
Mådde illa, riktigt illa. Graviditeten.

Oktober:
Lika jobbig som september. Kämpade på jobbet med illamåendet. Fruktansvärt!

November:
Julklappsinköpen rullade på. Jag handlade julklappar till de flesta (i tid för en gångs skull). 

December:
Sista månaden på året. Jul och massa mys i ett juligt hus! 

Det har hunnit hända mkt mer än så här men lite sparar jag för oss själva.
Ett underbart år att minnas som igår ;)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: