Anna-Maria Gustafsson

2011-01-09
12:47:23

Jobbig start på det nya året
En tuff vecka!
Började det nya året med en jobbig magsjuka. Fick en kraftig halsbränna måndagkväll som jag direkt antydde till graviditeten men som visade sig vara ett magmonster! Har spytt och mått riktigt illa under två dagar då det gick över för mig men då övergick det till vårat lilla busfrö. Hon har verkligen haft det jobbigt och inte minst sagt jag och Micke. Hon fick inte behålla något, allt ville upp, stackarn! Man känner sig så hjälplös när det drabbar de små. Igår var första dagen då hon inte spydde, men var inte sig själv iaf. Skakade på morgonen och vågade knappt dricka men det övergick till mer och mer energi som tur är..

Idag sprack hela min plan, att städa ordentligt efter det som varit men då fanns det inget vatten här på grytnäs. Vet inte vilka fler hushåll som blev drabbade men vi var iaf ett utav dem. Så vad göra idag, en promenad in till stan tror jag. Det återstår att se.



Så här busig och glad vill jag se min dotter, alltid!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: