Anna-Maria Gustafsson

2011-07-09
09:22:23

Från söder till norr
Nu är det inte många timmar innan söderlänningarna anländer hit till Norrland och Kalix!
Sitter och har en hel lista jag ska göra idag innan de kommer, dessutom ska vi hinna gå på stan och se vad Kalixdagarna har att erbjuda detta år. Tyvärr har jag de senaste två åren blivit mkt besviken sedan "kalixdagarna" började, har inte alls varit bra helt ärligt. Det har snarare varit ett fiasko men kanske lyckas de bättre detta år, men tvivlar tyvärr! Jag skulle inte komma från annan ort bara för att besöka detta och det är väl tanken att locka ut både Kalixbor och locka hit icke kalixbor. Ta tillbaka "Kalixdagen", det var både trevligt och riktigt roligt! Dessutom kom det mkt folk från annan ort som tyckte denna dag var ett trevligt arrangemang! Inte idag tyvärr...
Nej nu ska jag sluta vara negativ, se det positivt, det händer ju nå här på orten iaf, kanske inte det bästa men helt klart något!

Nu måste jag ta tag i to do-listan, ha en bra lördag.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: