Anna-Maria Gustafsson

2011-07-24
09:46:13

Surt?
Jag har blivit överbevisad!
När Malin och Emma var här på besök uppmärksammade jag att Malin åt flingor och fil UTAN socker. Fy fan vad äckligt tänkte jag direkt som själv har så mkt socker i filen att det knastrar mot kanterna när man rör om, det ska ju faktiskt smaka gott också!
Men imorse tänkte jag prova helt utan socker och flingorna som jag tycker är sjukt goda är dessutom osötade. Det var faktiskt helt ok så med andra ord har jag använt socker helt i onödan, jag har valt det onyttiga före att ens prova det nyttigare alternativet, så nu hädanefter blir det fil och flingor UTAN socker, det känns konstigt att säga men helt ok från och med nu..., Malin, du hade rätt.....

Kommentar:
#1: Malin

Jag säger ju det! :) haha, lockade fram ett litet skratt

när ja läste det. :)

2011-07-25 @ 22:10:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: