Anna-Maria Gustafsson

2011-06-18
16:35:51

Träna det ena och andra.

Två veckor kvar till jag får börja träna. Jag har nedräkning varje dag och ser så mkt fram emot att få röra på mig igen. Visst, promenader utförs, men att få känna sig helt slut efter en timme, att ta en skön dusch efteråt och äta något gott! UNDERBART!

Igår fick jag träna på det gamla yrket inom restaurang/bar branchen. Det var riktigt riktigt roligt och kul att träffa lite folk. Barnen var uppe på ett rum med farmor och jag sprang upp då och då. Lilla Linn ville bara ammas en gång på hela kvällen, sov 6tim i sträck!!!? Det var absolut värt att jobba denna kväll, bandet som spelade var sjuk bra och jag sprang runt där och sjöng högt rakt ut låt efter låt! Plockade disk, pratade med folk och avslutade kvällen med goda rester från kvällens buffé, det kunde inte ha blivit en bättre kväll.
Dock känns ögonlocken tyngre än vanligt men som jag skrev nyss, det var helt klart värt det.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: