Anna-Maria Gustafsson

2011-06-08
23:03:47

Sol sol, underbara sol

Vädret får en att må bra och gör en glad. Solen omringad av en härligt blå bakgrund! Jag älskar sommaren, värmen och glädjen som sprids bland alla människor! Hade jag frågat Micke vad som är så underbart med sommaren hade han förmodligen svarat, lättklädda tjejer (med glimten i ögat), men sanningen är verkligen att alla blir så mkt gladare, ljuset gör en piggare och man orkar så mkt mer! Varför bor jag där jag bor egentligen kan man ju fråga sig, men finns inget som slår denna plats jag befinner mig i just i detta nuet! Kalix är inte alls så dåligt som jag kanske säger och tänker många gånger!

I måndags var vi på en familjetripp till RanuaZoo i Finland. Mkt trevligt och dessutom hade vi sällskap av Daniel, Malin, Hannes och Vidar. Allt var toppen förutom mygg och den finska maten! Helt ok att äta men jag tycker verkligen inte om maten i Finland och vet inte varför.

Idag lunch med Tomas och Lina sedan var det balen i Kalix då vi samlades tillsammans med 100-tals andra. Det är alltid lika mysigt.

Nu matning igen för att sedan inta sängen. God natt.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: