Anna-Maria Gustafsson

2011-03-18
12:04:06

Äntligen fredag
Visst är det så det heter?!
Den bästa dagen på veckan, då infaller helgen, man myser i soffan hela kvällen och bara tar det lugnt. Jag älskar fredagar, tro mig, det är verkligen en underbar dag, MEN inte idag, vet inom mig att jag inte städat huset som jag i vanliga fall brukar göra innan själva fredag, en helig dag med lugn och ro. Jag är pedant, kanske inte som min egen mamma (hon tar priset), men ändå nogrann, tycker om att ha rent och snyggt omkring mig. Så mkt trevligare att komma hem till det, men dock inte idag, gruvar mig nästan för att åka hem nu på lunch, fy kommer inte kunna låta trasan/dammsugaren vara, sån är jag, så är det bara. "mamma är lik sin mamma, hon städar tra lalalalalalala"...

Men i övrigt åker vi till haparnada en sväng då inköp till jobbet måste göras. Passar på att i samma veva springa in på gallerian i Torneå och införskaffa lite nya kläder till lilltjejen. Då jag var en sväng till luleå igår och hittade ingenting! så måste jag ge haparanda/torneå ett försök. Micke och Lovina spenderar den tiden på leklandet så jag kan handla utan en stressad/less gubbe och dotter i hälarna.
Storhandla inför helgen och nästa vecka på ICA Maxi (världens bästa matvarubutik) sen hem och kasta sig i soffan. UNDERBART!



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: