Anna-Maria Gustafsson

2011-03-24
16:01:38

Dagens middag - förstörd!
Så frustrerande!
Skulle börja med maten och satte igång ugnen, gjorde iordning en grillblandning och öppnade kycklingpåsen som jag tog fram imorse från frysen.
Kycklingen såg ut som om den blivit överkörd av en traktor med dubbdäck på en åker i skåne! Jahapp, vad nu göra? Den kycklingen stoppar jag inte i min mun och tillåter def inte Lovina att äta sådan skit! Blev tok less på en gång, så Micke får akutfara och köpa ny kyckling eller kött beroende på vad som finns. Hade jag inte gjort iordning potatisen och grönsakerna så hade det blivit utemat men har inte mage att kasta allt, känns så onödigt!
Snacka om att det inte behövs mkt för att hornen ska växa och öronen ryka på en gravidkvinna! Tur att det går över!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: