Anna-Maria Gustafsson

2011-03-01
12:24:18

Mamma tänk..
Ny månad, nya dagar, strålande väder (förhoppningsvis)..
Imorgon ska jag som vanligt till MVC på rutinkoll med bebisen, så spännande vad Nina (barnmorskan) har att säga denna gång. Man är inte lika insatt som när man väntade första, man har redan varit med om det en gång och vet vad som komma skall. Vet knappt vilken vecka jag är i, får räkna varje gång. En sak är iaf säker, "den" kommer ut förr eller senare och "den" är precis lika efterlängtad som Lovina var då jag väntade henne.

Var förbi Jocke och Maria i söndags och insåg att tiden går så himla fort. Minns när jag fick höra att hon skulle ha en till och vips så är det så nära, så nära till de har sin lilla ögonsten i deras armar. När man ser alla magar växa, se sin egen förvandlas från en handboll till en luftballong inser man hur alla dagar bara springer iväg.
Antar att det är något man får leva med, välkommen till småbarnstiden.



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: