Anna-Maria Gustafsson

2011-03-14
19:19:41

Haha

Satt idag i sunderbyn och läste i de otroligt tråkiga tidningarna (Allers, Allas osv.) i väntan på min bokade tid. Då fick jag syn på den lilla roliga hörnan, barnhörnan med massa roliga historier. Med min otroligt dåliga humor satt jag och bet mig i läppen för att inte börja gapskratta. Vad hade inte alla människor tyckt om mig sittandes i min ensamhet och ja ni förstår! Hade inte sett klokt ut! Ser just mig själv studsa i stolen av skratt, hade jag väl kunnat bjuda på iofs!

här har ni några skämt som gjorde min dag..

1.
Mammas väninna frågade lilla Lisa.
-Vad ska du göra när du blir lika stor som mamma?
-Banta!

2.
Tog du en dusch imorse?
Fattas det en?

3.
Mannen i biljettkön.
-Jag vill köpa en biljett till Flora.
Kassören sökte och sökte efter orten sedan frågade han,
-Ursäkta var ligger Flora?
-Ligger? Hon står här bredvid mig.

Sen fanns det fler men kommer inte ihåg alla.
Trots den långa väntan var jag på toppen humör tack vare lite rolig läsning.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: