Anna-Maria Gustafsson

2011-05-23
11:02:56

Ont i mammahjärtat
Det här är inte roligt.
Sitter här hemma med lilla Linn och väntar på att storasyster Lovina ska komma hem från sjukhuset med pappa.
De har nyligen åkt dock så de är nog några timmar bort. Det blev att åka till sunderbysjukhus så vet inte ens om de kommer hem idag om hon hamnar på dropp eller inte. Nu tänker jag det värsta på en gång men det är svårt att tänka på något annat just nu!
Fick nyligen ett samtal ifrån Micke där han berättade att de endast hann till "Millas" (1min hemifrån) innan hon spydde i bilen igen. Trodde att detta skulle gå över men det min stackars lilla dotter får kämpa mot är inte alls roligt och jävligt envist!
Nu ska jag ta en promenad med vår minsta för att få lite frisk luft vilket jag inte fått på hela helgen, samt ha telefonen i beredskap för samtal från pappa Micke.
Nu måste det här väl ändå ge med sig?!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: