Anna-Maria Gustafsson

2011-05-26
10:20:15

PANG!
Jag ville bara sprängas!
Linn åt en gång inatt, en gång! Hur tror ni mina bröst kändes? Det var hemskt! De såg ut som två bowlingklot och det stod som en varningsskylt i pannan..., EXPLOTIONSFARA!

När jag vaknade på morgonen var det samma känsla men det fixade sig när hon skrek efter mat och nästintill tömde dem!
Så när vi klev upp ur sängen och skulle äta frukost fick jag ett helt galet sug efter oboy! Oboy och en ost smörgås. Jag som nästan aldrig ens dricker mjölk blev bara toksugen på just detta och sååå gott det var. Haha, mjölk hit och mjölk dit! Jag är en kossa, en mjölkkossa som blev av med min och drack ikapp det jag förlorat!
Nu är det matningsdax igen, välkommen till min värld...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: