Anna-Maria Gustafsson

2011-05-24
19:11:18

Fröken frisk, äntligen!
Hon är hemma och mår bra. Micke och Lovina blev kvar över natten på Sunderby sjukhus. Det blev dropp och det var inte alls någon trevlig dag för varken Lovina eller oss. Tvingade min mamma sova över hemma med mig och Linn. Ville inte vara ensam igår. Men idag är hon äntligen hemma och nu känner vi igen hennes härliga personlighet. Det har verkligen varit tufft men nu verkar det ha vänt, skönt!

Vi har hållit oss inomhus hela dagen. Det har ändå varit näst intill storm ute så skönare att mysa inne med lite barnlek, bus, vila m.m.. Så när jag satte mig och började läsa lite i min skvallertidning (hann läsa 7sidor) så kom såklart Lovina och tittade lite konstigt på mig sen i tidningen och så sa hon -"titta mamma, moster där". Så enligt Lovina är kvinnan nedanför min syster Sara. Jag sa att denna kvinna heter Kim men hon var bestämd och sa -"nä mamma, saja"!

Här är hon då, exakt denna bild var i tidningen. Min nya syster med andra ord!



Är det något jag missat syrran? Vart och när hann du fara på semester? ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: