Anna-Maria Gustafsson

2011-11-30
14:13:14

Burkar för latmaskar
Nu har jag förstått varifrån jag fick min energi till zumbaklassen här om dagen!
Celsius drycken jag svepte innan passet.
Kände hur jag började skaka innan klassen och denna dryck har satt sina spår!
Jag är inte någon som dricker kaffe normalt sett, jag har aldrig i mitt liv druckit en enda kopp. När jag visade Emma N i receptionen på TC sa hon att denna burk energidryck motsvarar fyra..., FYRA! koppar kaffe! Och det svepte jag inom loppet av en kvart!
Nå vad gav den för biverkningar?
Mega energi på passet och en sömnlös natt. Jag hade klassen först 20.00 och tänkte aldrig på att det faktiskt finns människor som inte dricker kaffe innan läggdax, jag skulle förmodligen vara en av dem!
När klockan närmade sig 04.00 på morgonen fick jag panik och tänkte konstant, sov för in i h-vete! Jag såg klockan gå, minut för minut, kl 06.00 var sista gången jag såg på klockan innan mina ögon slog igen "fabriken". Kl. 06.10 vaknade Linn! FAAAAN!! Tog Linn till Micke, nästan gråtandes och orkade helt enkelt inge mer, för nu var jag faktiskt äntligen trött!
Gick tillbaka till sängen och sov knappt två timmar innan det var dax att ta barnen då Micke skulle iväg. Igår var en kämpig dag och jag somnade rätt tidigt igår kväll så idag har jag ny härlig energi men utan någon hemsk dryck, nej gudars! Drycken är säkert bra för vissa och god var den, men jag vågar mig inte på den igen. Vill inte ha fler sömnlösa nätter!

Kommentar:
#1: Ronja

Samma här, jag drack den på nattjobb & kunde inte ens sova då jag kom hem 8 på morgon efter att ha varit igång i 23 h. Aldrig mer ! // Ronja :)

2011-12-03 @ 16:11:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: