Anna-Maria Gustafsson

2011-09-28
22:45:18

En lördag i min smak
Nu är det bokat :)
I helgen (lördag) blir det tjejkväll på Lilla med inredning och god mat. Jag som oftast är hemma eller lägger min egentid på träning får nu äntligen chansen att umgås med andra härliga människor. Jag har som sagt levt antingen i hemmet eller på TC så nu lite vuxen-tid med något helt annat i tankarna och jag känner att jag behöver det. Vi blir ett ganska stort gäng som ska dit. Ser fram emot buffén också då jag som så många andra älskar maten på Lilla.
Vet att det finns ett fåtal platser kvar så om ni är sugna, boka nu annars är det försent!
Jag som är nykter ammande morsa håller i bilnyckeln denna kväll men kan tänka mig att de övriga i sällskapet lär ta sig ett glas eller två så mängder med härliga skratt och mkt fniss är något jag redan förberett mig på.

Gud så jag längtar och dessutom inredning som jag älskar, kan inte bli bättre.
(Om någon vill följa med oss i vårt sällskap, hör av er så bokar jag in er.) 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: