Anna-Maria Gustafsson

2011-09-24
09:17:56

Piggelin
Oj vilken tidig morgon det blev!
Det vanliga i vår familj brukar vara att jag är uppe nattetid (matar) och Micke tar mornarna så jag iaf får sova till 07.30-08.00.. Men imorse blev det inte så! (Dum som jag är var jag själv uppe och såg på film till 02.00).
Micke har jobbat på Lilla och tänkte att han skulle få sova ut lite, men när vaknar lillpigan våran, jo, 05.30..., gää, blää,iiii,ooo,ääääää surrades det från spjällsängen, det vara bara att kliva upp!
Då stortjejen befinner sig hos farbror Nicklas i Ske (oh my så stor hon blivit) så är det ovanligt lugnt i huset, shit så lätt det är med ett barn, rena semestern! Men trots att hon är borta så har jag hållt igång som en galning, badat Linn, städat toan, dammtorkat, varit på långprommis och ätit frukost. Snart ska jag ta tag i dammsugaren och dansa runt i huset.
Hade zumba igår em och känner att min kropp är väldig mör, det har varit otaliga timmars träning inför detta pass och nu när vi är igång är kroppen redan slut.. Men jag kämpar på för, älskar verkligen zumba som så många andra!
Nu är det dammsugaren som väntar, ha en bra dag!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: