Anna-Maria Gustafsson

2011-09-13
23:18:26

SMILE!
Kudden börjar locka men tänkte slänga in några ord innan läggdax.
Imorgon kommer det bli en mkt spännande dag. Vi (lilla familjen Sellberg/Gustafsson) ska fotografera oss hos Justin (danielphoto) och hoppas på ett bra resultat vilket jag är övertygad om, han är ett proffs i den kategorin och mina döttrar är för söta så något annat kan jag verkligen inte tänka mig!
Micke, jag och Lovina var en sväng till frissan igår (måndag) och snyggade till oss. Första gången som frisören faktiskt fick ok av Lovina att ens röra hennes hår så bättre kunde det inte bli med tanke på morgondagen.

Dock hade jag tänkt att tappa något kg innan denna dag men har snarare gått upp då jag matat i mig ballerina, godis och en massa skit! Har insett att jag by myself under två kvällar klämt ett ballerinapaket! "Wow" tänker ni, men det är mkt för mig. Det är inte ok, absolut inte innan en fotografering, absolut inte under veckodagar men har haft ett sjukt sug efter sötsaker, galet sötsug rent utsagt! Läste dock "lill-katta"s blogg och fick ny motivation att lägga denna skit åt sidan och inleda get fit! Absolut ingen bantning, bara fortsätta som jag lever men utan det söta, goda och tyvärr underbara! Det är jag själv som ska må bra innifrån ut och ingen annan som kan påverka det utom jag själv!

Nu lockar kudden kraftigt och några timmars sömn innan "upp med hakan, in med kinderna, puta bröst, dra in magen, puta rumpa, korsa ben och stå på tå- pose"! Förhoppningsvis inget sånt inte ens i närheten, GODNATT!

Kommentarer:
#1: Katja

Kan ju inte bli annat än fina foton med så vackra människor ;-)..Spännande!

2011-09-14 @ 00:04:48
#2: Anonym

Kan ju inte bli annat än fina foton med så vackra människor ;-)..Spännande!

2011-09-14 @ 00:05:33
#3: Katja

Kan inte annat än bli fina foton med så fina människor..Hoppas det gick bra! Kramen:-)

2011-09-15 @ 20:38:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: