Anna-Maria Gustafsson

2011-09-23
09:18:24

Tillbaka som instruktör, härligt!

Igår var premiären av det nya zumba passet, sjukt kul och kunderna var fantastiska! Tänkte först att detta skulle bli aningen svårt men inte, de klarade allt utan problem och ny koreografi är oftast ganska svårt att ta in men inte för denna grupp, de var kanon.
Visst glömde även jag bort mig nån gång men man är bara mänsklig som Katta kallade det och så är det, man kan inte alltid sätta allt!

Ikväll kör vi igen, det blir bara jag denna gång men en drös härliga människor. Kl. 17.00 kör vi, hoppas vi ses!
Jag är taggad och ser fram emot det redan!

Invigningen av TC's nya lokaler har än så länge varit strålande. Det fortsätter i två dagar till, kan inte bli bättre, eller vad tycker ni?!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: