Anna-Maria Gustafsson

2012-02-14
21:26:21

Alla hjärtans dag 2012
Vilken mysig dag.
Krockade nästan med en annan bil på väg in till stan pga vädret och Kalix totalt värdelösa snöskottning/röjning!
Tog in posten, hade fått en faktura från ett företag här i Kalix som verkar vara helt jävla dumma i huvudet! Vi hade bestridigt en faktura, istället för att göra något åt saken eller iaf kontakt oss så skickar de EN TILL, EN NY! faktura med nästan lika högt belopp! Så nu ska vi betala två helt plötsligt! IDIOTER, konsumentombudsmannen nästa!
Handlade på Coop och hade lastat upp allt på bandet då jag insåg, var är mitt kort, ja just ja i bilen, FAAAANNN! Parkera beloppet, springa ner till bilen, tillbaka till coop, betala och hem! Skönt!

Väl hemma vände allt, gubben kom med en present, fick smycken och ett leende som gjorde min dag från skit till underbar!
Tre rätters middag på Lilla, bara gubben och jag. Supergott som vanligt och att inte tala om efterrätten, MUMS!
Ibland blir dessa dagar inte riktigt som man tänkt sig men av någon konstig anledning blir det alltid bra tillslut!



Nu ska vi mysa med ett glas vin, en film och jordgubbar. Happy valentines day

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: