Anna-Maria Gustafsson

2012-02-02
22:59:25

Bp, underbar träningsform

Snart har även denna dag passerat. Skulle bara mysa lite med Lovina i hennes säng när hon skulle sova och somnade såklart så nu sitter jag här klarvaken, så jäkla typiskt!
Har varit på pump med Maria och Katja idag. Helt otroligt roligt och Emma är grym! Det kommer låta konstigt, men jag älskar dig Emma :) Du är verkligen en sån sjukt bra instruktör och man får sådan motivation att fortsätta kämpa när man ser på dig och den kropp/utstrålning du besitter! Fattar ens Tommy vilken puma han har, de orden kom från Maria och jag håller fullständigt med!!

Jag fick ett sjukt sug efter en smörgås när jag vaknade fastän jag inte äter sådant på kvällarna. Jaha, det var så jävla gott så kontrollen gav vika och jag åt tre.., TRE!! Jag har sån ångest bara för att jag vill ha kontroll över mitt beteende, kvällsfika är inget för mig (försöker jag intala mig iaf)..

Något annat som jag kommit på att jag verkligen älskar är blodpudding! Så jäkla gott, skulle kunna äta det varje dag. Familjen har fått äta det två ggr på kort tid och snart blir det en tredje. Tur att Lovina är en lika stor fantast som mig för det kanske blir våran fradagsmiddag, om jag får som jag vill (vilket jag brukar få).

Nog om mat. Idag var jag förbi våga växa mässan här i Kalix. Införskaffade mig ett linne av Katarina Winsa, åt några godisbitar och hängde bland "Lilla" folket. Trevligt.
Fick även mina efterlängtade dansskor från dancegymshop.com samt ett par dansbyxor. Skorna var perfekta men byxorna aningen stora. Super sköna och kostade knappt något så behåller dem! De passar perfekt för de lite "tyngre" dansklasserna.



Nu läsa lite skvallerblaskor innan sängen kallar. 
God natt gott folk!

 


Kommentarer:
#1: emma

Haha,men vad glad jag blir!Så roligt att du tycker det!Trevlig start på dagen att läsa:D

Ska fråga Tommy om han vet det?=)



å blodpudding, fi fanken så mums!

2012-02-03 @ 06:21:01
#2: Katja

Ja bara jag frisknar till nu så....

Galet sköna Bp pass hon kör Emma..dom vill man ju verkligen gå på..Så duktig hon är!

2012-02-06 @ 23:17:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: