Anna-Maria Gustafsson

2012-02-23
23:19:40

Mkt ovälkommen nyans

Vad är detta?!
Här om dagen gjorde jag en mindre roligt upptäckt. Ok, det kanske inte är hela världen och folk har betydligt värre saker att tänka på och handskas med men nu är det som det är och jag ser detta som mindre roligt i min lilla vardag! Så...

... jag är 24år och fann två otäcka hårstrån på mitt såkallade huvud med färgnyansen grå, GRÅ!
Som sagt, är inte gammal och dessa har redan blivit synliga! Tog ca 3 sek så hade jag ryckt av dessa från skallen och de var väck men när jag är 30år då? Kommer jag se ut som Agda 85år? Då är det inte bara att dra lös dessa och kasta dem i toan, nej nej, då blir jag ju hårlös!
Tacka gudarna för alla vackra hårfärger och toningar som döljer det lilla dramatiska som händer där uppe!
No one is perfect och det stämmer, alla har vi något som drar ner oss från topplistan närmare botten, MEN det ytliga är inte alltid allt, du kan fortfarande vara en tiopoängare på andra plan som vinner över att se så bra ut som möjligt! Tex., i köket, som mamma, personligheten, i sängen osv..

Så mina gråa hårstrån, fuck you and goodbye, jag är starkare än er och tar frisören till hjälp!

God Natt 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: