Anna-Maria Gustafsson

2012-05-01
23:08:36

Tuffa födelsedagsveckan!

Sen kväll och många trötta ögon men än orkar jag kasta in några ord. Vet att jag är värdelös på uppdateringar men sån är jag, tiden läggs på annat helt enkelt.

Ihelgen har vi firat Takida-succén med Lilla och kul var det. Massa överraskningar, god mat, maskerad och lite för mkt alkohol, för vissa iaf, jag tog det rätt lugnt och kvällen blev ung.

Söndag firade vi favvokillen Isac då han blev 9år. Jag och han hade en vecka innan sprungit runt stan då han fick peka ut vad han önskade sig och det gjorde det betydligt lättare för mig att införskaffa presenten han vekligen ville ha.

Igår var det min tur, 25år.
Var supernöjd med mina presenter och trodde aldrig jag var värd det jag fick, tack alla snälla ni! (Ni vet vilka NI är).
Avslutade dagen på Seskarö med majbrasa och middag. Det var som vanligt trevligt och barnen älskade det!
Är dock ruskigt förkyld och en eftermiddag/kväll utomhus kanske inte gjorde det bättre idag men vad tusan, det är ju bara en gång om året.

Nu ska jag smyga mot sängen och fundera över flickornas kalas till helgen. Då är det dax igen, Lovina's 3-års dag samt Linn's 1-års dag.

Det är mkt nu, men jag gillar det.
Godnatt


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: