Anna-Maria Gustafsson

2009-08-30
00:39:25

Regn & Mys

En uppdatering om dagen som varit. Kan beskriva den med tre ord, regnigt, grått och trevligt :) När man vaknade på morgonen och tittade ut tänkte man för sig själv, jahapp, med en lätt suck efteråt. Jag som tar mina dagliga promenader med vagnen, men att gå i spöregn är ingen höjdare så vad gjorde vi istället, jo.., jag och Lovina mös med mormor hela morgonen. Timmarna bara rusade iväg och väl hemma kring lunch fick vi besök av familjen Granström/Mörk.



William satte sig intill Lovina för en spännande tv stund, Tom och Jerry för hela slanten!

Allesammans tog bilarna och brummade iväg till Before för att avnjuta en god lunch, men ack så onyttig en. Jag som skulle ändra mina matvanor, lättare sagt än gjort!
Timmarna fortsatte rusa iväg och hips vips började det mörkna. Jag tappade upp ett bad till lilltjejen medans hon låg och surrade med pappa i soffan.



Vattnet var prick 37grader och lillans tur att plaska.



Torkning...







Klart! Nu har hela denna lördag passerat och dax att krypa under täcket för att invänta söndag morgon och mera mys med min lilla men så otroligt underbara familj!


Kommentar:
#1: Sara

Hon är ju så söt, mosters lilla prinsessa:)

2009-09-01 @ 08:28:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: