Anna-Maria Gustafsson

2009-01-14
07:37:18

God Morgon...
God morgon :)
Har nyligen ätit frukost och sitter som vanligt på jobbet, känner på mig att det blir en lugn arbetsdag idag..., vilket jag inte tycker om, dagen går så himla långsamt och ögonlocken känns alltid så tunga sådana här dagar!

Igår kväll hade vi möte med TC, vi fick våra efterlängtade julklappar.., en nikeväst med broderat "träningscompaniet" på ryggen, jätte fina! Nu är våren räddad om jag nu kan ha den, beror ju på min stora mage men annars kommer ju höstens kalla dagar!

Pratade även med familjen i thailand, de hade legat på stranden 2 dagar i rad. Känner avund med tanke på kylan här hemma, tänk så underbart att ligga en solig dag på en strand med ljuva svalkande vindar och total avkoppling från allt vad jobb heter., vill åka nu men får vänta till nästa år!!

Nåja, skall återgå till arbete...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: