Anna-Maria Gustafsson

2009-01-10
11:25:24

Gubben
Lördag morgon med väldigt mkt planerat som vanligt!
Igår kväll började jag måla vitt runt förnstret i barnrummet, det måste tydligen vara en kvinna för att det ska hända något! ;) Idag ska jag måla yttligare ett varv, tömma barnrummet samt göra lite ärenden i stan.

Igår vid middagstid kom Tommy Andersson förbi och tog sig en kopp kaffe.., micke påpekade så stort gällande min blogg att han inte alls tycker om att jag kallar honom "gubben".., så jag och tommy kom fram till att han nu kommer bli kallad "snutteplutten"! 
Så mina vänner, detta är min snutteplutt ;)



Kommentarer:
#1: emma

hihihi:D

2009-01-10 @ 14:21:10
#2: Kollegorna

Micke är ju en ungdom!

2009-01-12 @ 18:28:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: