Anna-Maria Gustafsson

2009-01-23
15:11:35

Lugn fredagskväll!
Klockan är 15.00 hör jag på radion, sitter här på jobbet och tittar var 3:e minut på klockan, kan den inte bli 15.30 så jag får gå hem! Som vanligt väldigt lite att göra, tänkte ta ut komp men samtidigt måste jag spara den till alla dessa barnmorskebesök samt allt annat jag har planerat!

Ikväll blir det mys med Micke, vi har inga planer för ikväll förutom att se på en ny bil som tar ungefär 10 minuter, känns SÅÅÅ skönt, för en gångs skull kan vi bara göra vad vi vill och ta kvällen för vad den är!
Fick dock ett tips igår hur jag skall bli av med förkylningen, tänkte att jag kanske ska prova det ikväll!

Tipset;
Riven ingefära i varmt vatten, låt stå i en timme därefter hettar du upp det igen och blandar ner te samt honung.

Kanske hjälper, kanske inte, men det är iaf värt att testa!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: