Anna-Maria Gustafsson

2009-01-05
08:21:25

"stormen", shopping & vrålförkyld
vilken vecka det varit :)

Nyår spenderade jag tillsammans med micke och den övriga familjen i stugan.
Jobbade hela fredagen och därefter begav sig jag och micke till haparanda för att strosa på IKEA med jocke/maria samt lille william.

Den efterlängtade lördagen.., kände mig lite sjuk på morgonen men beslöt mig för att blunda för det och fortsätta våran planerade helg.., så jocke och maria plockade upp oss strax efter 09.00 då vi begav oss till piteå! Efter att vi traskat runt stan och spenderat en del pengar så for vi till hotellet för ombyte och vidare till havsbadet där vi såg "STORMEN". Har hört mkt om den showen, vissa har tyckt att den varit kass, vissa har tyckt att den varit kanon och vad vi fyra kom fram till var att den var GRYM! vilka otroliga akrobater, om man vore hälften så smidiga som de var/är, ojojoj!
Tillbaka i stan avnjöt vi en utsökt, och då menar jag utsökt middag på stadshotellet, den som inte provat på Black Rock Grill borde göra det! En häftig och enorm smakupplevelse!
Natten till söndag blev jag sämre, vaknade 111ggr den natten, snöt mig och mådde allmänt dåligt! Frossa och värk runt min röda näsa efter denna vrålförkylning!

På väg hem stannade vi till i luleå, handlade lite till därefter till kalix!
Gubben fick för sig att åka upp till gällivare för att köra skoter, han velade fram och tillbaka hela dagen när jag tyckte att han skulle stanna hemma men ändå beslöt han sig för att åka och det bar i väg kring 20.00 snåret då han först lämnade av mig hos mamma. Passade på att sova över då de åker till thailand imorgon tisdag och återkommer i kalix först i mars månad!

Idag måndag sitter jag på jobbet trots att jag är sjuk och mår inte allt för bra.., Ska jobba halvdag för att sen krypa ner i sängen och försöka friskna till!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: