Anna-Maria Gustafsson

2009-01-28
14:28:01

Tårtkalas ikväll?
Vilken dag!!! Tror helt uppriktigt att jag jobbat totalt två timmar av mina 8 denna dag. Jag fattar inte att det kan vara så otroligt lugnt! Har suttit minst halva dagen och beställt babysaker på babyshop.se (en helt underbar sida).

Efter att jag avnjutit min tonfisksallad till lunch så blev jag så otroligt sötsugen. Begav mig tillbaka till dator och vad hittar jag där, jo.., en sida där en kvinna gjorde helt unika tårtor. Måste ärligt säga att jag nästan fick lust med en utmaning och göra en utav dessa tårtor men avstår nog iaf med tanke på svårighetsgraden!
Här får ni se några läckerheter som kanske ger inspiration framöver;









Kanske inte de lättaste att göra men helt klart en utmaning!
Tur att jag faktiskt har en syster som skulle grejja detta, för henne är detta en bagatell!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: