Anna-Maria Gustafsson

2009-01-09
12:45:41

Tänker tillbaka..
ÄNTLIGEN FREDAG  :)
Sitter på lunchen, är på strålande humör, kanonfint väder vilket gör mig glad fastän jag sitter instängd på kontoret.

Fick ett sms av vännen Malin Nygren igår, hon fick mig att tänka tillbaka på tiden i USA, hur underbart vi hade det, mkt shopping, många härliga upplevelser, många soltimmar m.m.. Visst, jag erkänner, det var både upp och ner annars hade jag inte lämnat staterna tidigare än planerat men det är något jag iaf inte glömmer. Har det som en merit i livet och en bra sådan!


(emma & malin)


(Jag samt många europeiska/amerikanska vänner)

Det blev MÅNGA restaurangbesök vilket jag också fått sota för senare.., +7kg bara sådär!!!!

Blev även tågresor till storstan New York! Den som inte varit där borde åka dit, jag kommer iaf att återvända men med familjen (jag, micke och bebban) lite senare i livet :)





Jag minns när jag satt på planet från luleå till stockholm, grät hela vägen, var spänd och hade många förväntningar men samtidigt rädd för vad som skulle hända framöver....., helt i onödan, så stark jag blivit som person efter mitt lilla äventyr!


(På väg till familjen vi skulle bo hos)

Jag har verkligen varit med om mkt trots min unga ålder och det är nyttigt för alla att göra spännande saker i livet, de är äventyren du minns och tar nytta av.

Men visst, det är många fina minnen, nu är det framtiden som är det viktiga för mig., allt bli mamma, att leva tillsammans med den jag älskar och starta mitt "vuxna" liv!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: