Anna-Maria Gustafsson

2009-01-07
15:47:57

Nu har de åkt...
Igår tisdag åkte mamma, Hasse, syrran,Mange samt mina ögonstenar Isac och Emma till Thailand. De kommer få en helt underbar tid tillsammans med mkt sol, bad och värme. Min systers fam. kommer hem om två veckor men kommer sakna dem iaf, vem ska jag nu ringa på kvällarna när jag är rastlös?, vem ska jag nu hälsa på?..





Jag och Micke var ju i okt så vi har fått våran semester redan, det kommer dröja innan vi kan åka igen med tanke på lillen jag har i magen. Med andra ord har vi annat att se fram emot :)

Hela tisdagen var jag och gubben riktiga soffpotatisar, är ännu inte riktigt frisk så det är väl en rätt bra ursäkt?!

Idag onsdag har jag inte gjort mkt mer än igår, legat på soffan och druckit massa koppar te., hoj vad jag är less på denna förkylning, när ska den gå över? Imorgon ska jag iaf på jobbet vare sig jag är dålig eller inte, har mkt att göra så kan inte bara ligga hemma hela dagarna!
Nu väntar jag bara på att Micke ska sluta jobba så jag kan börja med middagen.., bara ca 1timme kvar..
hm.., vad blir det till middag?!!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: