Anna-Maria Gustafsson

2009-01-18
14:24:15

Varför stressad?!

Söndag och ledig! Vad kan egentligen vara bättre?! Enda problemet är att jag inte kan koppla bort allt jobb i huvudet, går hela tiden och tänker på vad jag har att göra på måndag! När det väl blir måndag gör jag bort allt innan lunch och sen sitter jag och rullar tummarna tills jag slutar.., fattar inte varför jag stressar upp mig!
Kanske behöver lite avkoppling! Igår kväll fick jag iaf tänka på något annat än jobb då jag, Micke, Tommy och Emma begav oss till luleå för ett biobesök., vi tjejer gick på bröllopsduellen...

...medans grabbarna gick på en killfilm!

Betyg på filmen.., hmm.., jag har sett bättre men helt klart värd att se, MEN du ska gilla tjejfilmer för att orka se den!
Ikväll skall jag och Micke bara ta det lugnt och vara riktiga soffpotatisar för imorgon återgår man (tyvärr) till arbete! 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: