Anna-Maria Gustafsson

2009-09-17
07:44:54

Äntligen frisk
En sån tidig morgon! Efter några dagar med förkylning, feber och halsont har jag äntligen blivit frisk. Men vägen dit var lång, fick ta till hårdhandskarna för att hinna bli frisk till idag för att kunna köra aerobicen ikväll. Jag har tappert försökt med bastubadning, gått runt med en halsduk inomhus, druckit mängder med koppar te, bäddat ner mig och ta da..., här är jag, nästan som ny!!!
Igår fick vi besök av min kusin Erika och hennes Marcus. Vi spenderade kvällen framför tv:n, först och främst såg vi på idol därefter blev det singstar (jag och Erika slog grabbarna med hästlängder) och avslutade kvällen med Buzz! Jätte trevligt må jag säga! Varför gör man inte sånt här oftare? Varför träffas man inte och bara umgås alla tillsammans? Nej, det måste vi bli bättre på.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: