Anna-Maria Gustafsson

2009-09-23
17:39:17

Sammanfattning

Kort sammanfattning sedan jag tillfrisknat.
Fre - sön spenderade vi helgen i Piteå med min familj för att fira Micke Norman som fyllt 30år. Det var riktigt trevligt.
Under måndagen blev det mkt vila. Tog tag i mig själv på kvällen och begav mig till TC för ett aerobic pass.
Tisdagen började med ett väldigt tidigt yoga pass på TC, super härligt att starta dagen med träning. Fortsatte dagen med en låååång promenad. Var helt slut när kvällen närmade sig, precis att jag orkade se idol innan ögonlocken ville trilla igen!!
Idag då, vad har man haft för sig idag? Jo, jag har städat, stor städat. Varför..,
1. dammråttor i var och vart annat hörn
2. Lovinas leksaker överallt
3. bra träning
4. Mickes grejer överallt
5. har varit bortresta och behöver ta tag i hemmet 
6. massor med tvätt
7. en tös som lämnat efter sig några små dreggelfläckar på golvet (tänder kanske?)
8. saknar dansen, min nya dans partner är dammsugaren
9. för familjens hälsa
10. har blivit pedant och vill ha det snyggt omkring mig

nu är det iaf gjort och nästa projekt för kvällen är en promenad med lilla Lovina till mormor för en helkväll med idol och nyponsoppa med maränger.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: