Anna-Maria Gustafsson

2009-09-11
21:42:56

Hahahahaha...
Hahahahaha, skall jag verkligen ha ett såkallat körkort? Idag var jag en sväng till Haparanda med Lovina, vi shoppade loss och mös, bara en mor och dotter dag, supermysigt! Visst, hon är väl för det mesta med mig eftersom jag är mammaledig men det var ändå mysigt på något underligt sätt. Men till saken nu gällande mitt körkort...

... just innan hemfärd var jag fruktansvärt hungrig och framförallt törstig så tänkte, japp, en hamburgare med en läsk från max drive-in skulle sitta fint. Jaha, så satte Lovina i bilen, körde till drive-in, beställde som vanligt och körde fram för att betala, men då, precis när jag skulle sträcka mig fram för att ge kontokortet hade jag fått i backen (har en automatväxlad bil) istället för "parkering" vilket ni förstår gjorde att bilen rullade bakåt..., hahahahaha, tur att ingen bil stod bakom mig för då hade det gått illa, nå, pricken över i var när jag var tvungen att köra fram igen för att åter göra ett försök att få betala, killen som tog beställningen såg ut att kissa ner sig av skratt, han var helt enkelt på väg att bryta ihop men gjorde allt för att hålla sig! Jag, min klumpeduns fick endast fram "haha, den bjöd jag på" och mkt riktigt.., den bjöd jag på!!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: