Anna-Maria Gustafsson

2009-09-27
21:35:50

Overkligt

Puh vilken helg! I lördags var jag med om något jag aldrig sett förut.., vi flyttade en ganska stor bastu nästan 2mil med traktor och trailer! När de lyfte upp hela huset från backen men två traktorer på var sin sida hade jag verkligen hjärtat i halsgropen! Men nu står den här på gården, dock nån meter upp i luften, men ner på backen skall den så småningom när markarbetet är ordnat och flyttningen av den en andra gång väl är gjord! Just nu ser detta hus och gården så ovårdad ut och man skäms men hörde ett ordspråk som är så sant så.., -"vägen kanske är lång men utsikten blir vackrare". Det är så jag får tänka för en vacker dag kommer detta hus se ut precis som familjen sellberg/gustafsson vill :) Men det är MÅNGA år bort!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: